5 Nisan 2008 Cumartesi

.fatal error.

.başlı başına bir hatayım. nerden uyandım buraya? ölümcül ve ölümsülüğe oynayan bir hatayım. basit bir autocad uyarı iletisinin dediği kendi hatası değil benim varlığımın devamı hatası. gerçekten gitmelere dair değil sadece varolmakla olamamak arasında kalmışlıkla hayata karşı ölümcül hata olmak durumu. karamsarlık metni gibi okunmasın sadece basit bir sorgulama.
.geçen gün yine gönderilemeyecek bir mektup yazarken gelen bir söz var aklıma. "zamansız doğmak zamanında ölmeyi getirir". bunun üstüne gitmeyi erteledim. daha fazla ertelemeyeceğim. ölümcül bir hataysa yaşamak birtakım kimseler için devam etmesi zarar ziyandan öteye geçmiyorsa, lanet olsun aldığı nefese. bu tamamen o kimsenin fark edip de karar vermesi gereken bir durum.
.bugün kötü bir şey yapmadım hayır. ama elbet çok kötü şeyler yapan melek yüzlü şeytan, suskun vampir olabilirim. çok saçma tanımlar kullanıdığım için nefret edilesi oldum.
okuma bunu.

Hiç yorum yok: