22 Mart 2008 Cumartesi

.evodamdan kaçış.

.saçma internetim yüzünden odamdan çıkıp salon mahalline taşınıp internete ulaşabiliyorum. ev içi bir taşınma söz konusu. bugünün konusu bu değil. daha doğrusu bu anın.

elle çizim yapmaya tapıyorum. bilgisayar çizimi istemeyen hocalara tapıyorum. evet saatlerdir yol çiziyor olabilirim ama kesinlikle esneklik sağlıyor. film izliyorum ve çiziyorum. müthiş bir şey. çiziyorum ve genelde reread havasıyla tekrar izliyorum birtakım filmleri. elle çizim yaşasın dostlar! hem bu şekilde filmler farklı algılanıyor. herkese tavsiye ederim. bilgisayar saçma çizim programlarıyle yorulacağına filmlerle müziklerle yorulsun da keyif alsın o da.

cashback...müthiş. ingiliz filmi mi sorusunu soruyorsunuz kendinize? az önce izledim reread hesabı. şimdi sırada arizona dream var. hadi iyi çizimler bana. keyifli filmler. hem de johnny depp'li. keyif keyif...

replikas da bu gece fazla arıza çalmasın haa. burdan hissederim onu. yığılır kalırım. replikas'a selam olsun. replikas evime gelsin ben gidemem şimdi.

Hiç yorum yok: