23 Mart 2008 Pazar

.39.saat.

.günde 5 film izleyerek jüriye hazırlnıyorum desem kim inanır. bunu daha önce de söylemiş olabilirim ama uyksuz sarhoşluğumdandır. bugünün 5. filminin de sonuna gelirken yazayım dedim.

bu yazıyı neye yazıyorum., şimdi ne yapıyorum, oturduğum camdan 7 kat aşağı bir düşsem nasıl korkunç olurdu, emektar toshiba düşse felaketim olurdu ve saire soru ve sapkın düşüncelerle birlikteyim.

şimdi biten "yaşamın kıyısında" filmi üstüne birtakım fatih akın filmleri izleyesim var. "istanbul hatırası dünden beri süren müzik üzerine filmler kuşağının sonuncusu olmayı hakedebilir. "wall" olsaydı tabi o başka. ne yazık ki yok. bu arada emektarı fazlsıyla yormakta olduğumun farkındayım. benle yaşamak zor iş. gecesi-sabahı karışmış bir bireyin bilgisayarı olmak demek uyku yok demek. kendisine minnettarım.

bir dolu işim varken bir yandan da birçok iş yapmmış olmak güzel hissettiriyor. bir de ilginç bir rahatlık ve çalışma arzusu mevcut bende şu 2 gündür. son gün insanı olmaktan 2 dönemdir kurtulamadım. umarım yazın atlatırım bunu. ama çalışmayı özlemişim. özellikle de proje için çizmeyi. hadi geri döneyim tosya'ya...

Hiç yorum yok: