20 Ocak 2008 Pazar

.semaverden eve.

.uzun zamandır istiyordum semaver kumpanya'yı izlemeyi.dün akşam kavuştum onlara.2002'den bu yana kocamustafapaş'da çevre tiyatrosun'da başlayıp süren bu maceranın ürünlerinden biri "semaver ve kumpanya".burada daha fazla bilgi vermeden isteyenleri semaver kumpanya sitesine yönlendiriyorum.
bir türlü fırsat yaratamayıp izleyemediğim bu harika oyun üzerine sözler koyamıyorum.evet gidin izleyin.sonra bir daha izleyin.ve sonra bir daha...
tesadüfler silsilesi elbette hemen sona ermedi.yine gevende diyeceğim ama onlar benim bir parçam.onlar olmadan bir eksiğim.94.9 frekansında cumartesi gecesinden pazar gününe geçiş saatlerinde 9numara isimli harika bir program keşfettim.üstelik gevende'nin 2002 yılında yaptığı ev kayıtlarını 1 saat boyunca yayınladılar.tadına doyulmaz lezzetteki bu kayıtlar sabaha değin döndü durdu.kaset bitiyor başlıyor tekrar bitiyor ve başlıyor.sakin bir uyku üzerine sabaha kavuştuğum noktada hala çalıyordu.semaver kumpanyanın etkisi üstüne aşırı doz gevende tozu yutup güzel ve aydınlık bir pazar sabahına ulaştım.
semaver,gevende ve bunlara ekleneceğinden emin olduğum ama henüz tatmadığım çıplak ayaklar kumpanyası.vazgeçilmez üçlü.şiddetle tavsiye edilir.
not:yakın bir zamanda o ev kayıtlarını dijital ortama aktarıp paylaşacağım.değerini bilenlere.

Hiç yorum yok: