12 Ocak 2008 Cumartesi

.stuck.

.beynim yoruldu hatırlamaya çalışmaktan.takıntılıyım.isimler dönüyor anlamsız.sesler var isimsiz.bulacağım.hepsini bulacağım.uyuyamıyorum.uyuyorum ama dinlenemiyorum bu saçma ufak şeyleri bulamayınca.
isim?insanların isimlerini hatırlayamıyorum.hangi harfle başladığını seziyorum ama çoğunlukla yanılıyorum.uğur değil.uğur gibi "u" harfiyle başlama ihtimali olan bir isim.yok bulamıyorum.çarşamba,perşembe,cuma,cumartesi.bu kadar gün geçti.yok.hatırlayamıyorum ama sürekli beynim kurcalıyor.
sesler yeni sesler duyuyorum.sonra aslında hepsinin yeni görünüşlü yaşlı sesler olduğunu anlıyorum ama bulamıyorum.sevgili replikasın ilk dinlediğimde "hayır bu kadar huzurlu bir parça yapmış olamazlar" dediğim,yeni eseri-konser listelerinde adı gomez olsa da resmiyeti olmayan "gomez"-kesinlikle eski bir parçadan araklama.üzgünüm replikas.bu gerçek ama kanıtlayamıyorum.bütün müzik arşivimi baştan sona dinlemeye yıllar gerek.hepsi tek tek incelenip o eskiden yeni yorumlanmış gomez bulunacak.yoruldum.yardım istiyorum.hafızam yordu beni.
edin'e sesleniyorum.hadi kuşburnu toplayalım da demleyip içelim.ama sorun şu ki bu kuşburnu sadece içtiğim andan sonrasında hafızama iyi gelecekse ben bu hatırlayamadığım milyonlarca şeyle boğuşacağım yine.bu konuda bilgi istiyorum.bir de abant'ta topladığımız kuşburnu meyvelerini.demlik benden ocak emel'den kuşburnu edin'den.haydi buyrun soframıza....

Hiç yorum yok: