14 Ocak 2008 Pazartesi

koku

.bügün güne değişik kokuların etkisinde başladım.ilgisiz mekanlarda geçmişe dair kokular buldum.korkutuyor bu kokular beni.lise zamanlarımı özlüyorum çok da güzel anlarım olmamasına rağmen.en azından bugünküler öyleydi.geçmişe dokunuyorum.zaman zaman rahatsızlık veren bir tekrar duygusu.yalnız başımayım ama pek de sevmediğim okulumdayım sanki.iletişim kurmadığım insan yığını içerisinde o koku.bir insan ya da mekana ait değil.anlara ait hep bu kokular.korkutucu.o anlara geri dönemeyeceğini bilse de insan ürküyor işte.şimdinin içinde akmayan bir durum yaratıyor.o anlar geri gelmeyecek de olsa ve aslında tam olarak "an" bile olmasalar da geçmişten gelen duygu birikimleriyle yoğurulmuş hatırlamalar.
hatırlamak.hafızamı kaybetmiş gibiyim ama kokuları tanıyorum.anlık gerigidiş-gelişler yaşanıyor o zamanlarda.kokularla bağlantıları kuruyorum.
bitmesi gerek bu yazının.bitti.

Hiç yorum yok: