25 Mart 2009 Çarşamba

.mutfaktan çıkanlar.

.gündemimiz nedir-yerel seçimler. dinledikçe sevgili belediye başkanı adaylarını mesleğimin önemini anlıyorum. fakat şöyle de bir şey var ki, ben plancı değilim, olmak da istemiyorum. ama şehircilik bir bakış verdi bana, okul beslemediyse de kapıları açtı önüme. şurda 2 jüri 1 eskiz sınavı kaldı mezun olmaya, olabilirsem tabi. peki ya sonra, biraz daha okuyacağım tabi, ama plan çizmeyeceğim mecbur kalmazsam, yoksa sanırım pek bir keyif alamam hayattan. çalışmak lazım tabi, geleceğim şehircilik değil, belki bu şehirde bile olmaz.
.mutfağı seviyorum,çok hem de, üretmeyi yemekten çok. ben pasta-kek-kurabiye yapsam, aşçılığa meraklı(ismini vermemi istamez belki diye saklıyorum) bir dost ve hep şarapçı olmak isteyen can'la ufak bir yerimiz olsa. deniz'i de istiyorum ama, onun enteresan kekleriyle mutfağın tatlı kısmını oluşturacağız. ne güzel olurdu, bir yandan yazar, bir yandan mis kokular içinde kurabiye yapardım. yapabilirim hala. daha hayalperest planlarım da yok değil hani. gezgin bünyenin ne edeceği belli olmaz.
.leziz günler.

Hiç yorum yok: