18 Mart 2009 Çarşamba

.beynimde eksilen çok şey var.

.bugün bir değişik şapşal haldeyim. sabahtan beri bir şeyleri bir yerlerde unutmalar, yanlış filme bilet almalar vs. bir pafta var, belalı, onu okuldan çıkarken de unuttum ama hatırlayıp geri döndüm kapıdan. vapurdan inene kadar işte o bahsettiğim yanlış filme bilet alma hadisesi dışında bir şey kaybetmedim. vapurdan indim, çat, önce çakmak düştü. örgü kesem var bir tane, hani telefon-cüzdan-akbil filan bulunur içinde. sonra dudak nemlendiricisi, çat, o da yerde. toplaya toplaya giderken bir baktım, kese alttan açık, artık sokağa eşya saçmaya yarayan bir uzuv haline dönüşmüş. zaten bu aralar bir şeyler örecektim, madem bu da söküldü deyip yüncü amcalara uğramaya doğru yollandım. tabi çarşıdan geçerken kahve kokusu bir cezbetti beni, hatırladım evde kahve kalmamıştı. tabi ki aldım hemen, torbasına da o lanet unutulan paftamı koyuverdim. ama bu arada dengem yerinde değil tabi, kesem yok, bunu unutmamalıydım. işte ne olduysa yünleri alıp, cüzdanı çantanın orasından çıkar, tekrar koy, aman orada mı kontrol et derken kahve torbasıyla birlikte paftamı da arkamda bırakıp gitmemle sonuçlandı. tabi ben bunu fark ettiğimde kadıköy'den uzaklaşan otobüsün içinde hala şapşalca etrafa bakınmaktaydım.

1 yorum:

didi dedi ki...

paftayı bırakmak istemişsin de, birileri bunu bilip yardım etmiş.. dilek