5 Ağustos 2008 Salı

.mis.

.ölüm gerçeği baki. insanlar zamansız ölüyorlar. buradaki mesele benim olaya yaklaşımım ve duygusal tepkim. daha çok da tepkisizliğim. anlayamıyorum. gerçekten anlayamayıp duruyorum. bahsedemiyorum bile ki zaten şu anda herhangi bir üzüntü yok. o zaman bu tepkisizliğimi geçip konuyu değiştirme kararıyla bir paragraf ileri gidiyorum.

.yeni bir kurabiye yaptım. hanımellerle yarışır. evet bir pastanem olacak. şimdi temel olarak pasta ve kurabiye hamurlarını yapmayı öğreniyorum, sonrasında deneysel soframı görün bakalım. eski tariflerden bir fotoğraf serisi yapayım en iyisi. mis. (valla mis gibi koktu mutfak. biraz sıcak ama.)

buyrun hayal pastaneme.

1 yorum:

Piyaztheoz dedi ki...

sıcağı tahmin ettim ve beklendiği gibi kokuyu duyumsayamadım ama kurabiyeler güzeldir.
ayrıca servis elemanın olabilirim