18 Şubat 2008 Pazartesi

.deficit.

.binbir eziyet afm sinemalarında başlayacak filmin heyecanını yitirmek üzereydim. sakin olmaya çalış dedi bir ses benden. cristobal. bu isim beni mahvetti önce. deficit. sonra da uçurumun kenarından bakanları gördüm yanımda. soru işaretlerine soru işaretleriyle son yazılmış, kurgusuna dahil olduğunu hissettiren bir son. sonra akan yazılar, oyuncular, teknik ekip vs... ses... cristobal. son karenin muhteşem bitmemişliği ve devendra tınısı yükseldi içimde. durup bakamadığın tepelerde çoban olduğunu sanabilir ya da o tepeden aşağı uçmayı hayal edebilirsin.
cristobal. ışıklar hiç açılmasın insanlar hiç kıpırdamasın istedim. bitmemiş olan durum devam etmeliydi. her şeyin bu kadar yoğun yaşandığı günümü bitirmemiştim henüz. "bahar" özlemiyle bir kez daha mahvolmadan önce dinlenmem gerekliydi. akışı yavaşlatmak. cristobal, uçurumdan yukarı doğru yükselten sesleri.

Hiç yorum yok: