27 Şubat 2011 Pazar

.suskunluğun sükunetsizliği.

.üzülüyorum sadece bazı bazı. aldırış edilmiyor hiç bir kelimeme gibi geliyor. içimde dönen endişe baloncuklarını göremedikçe insanlar daha da aldırmıyorlar. soruyorum, "boşver" diyorlar. boşveremiyorum. sevdiğim, değer verdiğim hiçbir şeyi boşveremiyorum. hayatı dibine kadar yaşamak mı dediniz, her anı sonuna değin, hatta belki de sırf sonunu görmeye.
bazen fazla katı oluyorum belki, ama sırf değer verdiğimden. endişelerimi kendime değil çevreme karşı duyduğumdan. üzülüyorum sadece, kızamıyorum.

2 yorum:

Barış Akkurt dedi ki...

Merhaba. Yeni kurulacak bir internet sitesinin hazırlığı içindeyim. Bir kültür-sanat dosyası hazırlıyorum. Fanzinlerle ilgili bazı sorular göndersem yanıtlar mısınız.
www.dipdalga.net

Unknown dedi ki...

sitemiz otel hizmetleri motel ve hotel buklet hizmetleri sunamktadır otel bukelt ihtiyaçlatınızı sitmizden karşılayınız otel buklet - otel buklet malzemeleri - Motel buklet - Hotel buklet - otel bukletçi - istanbul otel buklet - otel buklet bardaklık - otel buklet ayakabı cillası - otel buklet şampuan - otel buklet sabun - organik sabun - ikram ürünleri, buklet malzemeleri, otel buklet malzemeleri - ,
Otelbuklet dünyasında 1 numara olan www.9hc.org türkiye aramaları 9hc.org - antalya otel buklet - ankara otel buklet - izmir otel buklet - istanbul otel buklet - bodrum otel buklet - kuşadası otel buklet - milas otel buklet - çeşme otel buklet - kadıköy otel buklet - taksim otel buklet - kartal otel buklet - otel buklet - beşiktaş otel buklet hepsi 9hc.org da otel buklet dünyası.
web hosting shell akılı web site tasarımları webhosting domain hizmetleri türkiye istanbul kadıköy webhosting - web - shell sitesi tasarımalrıyla wordpress vbulletin kurulumları opencard kurulumları