28 Kasım 2007 Çarşamba

27 kasım 2007


.var.yok.gerçeküstü.inanılası güç.
-gerçek mi merve?
bu kadarını hayal etmeye korkmuştum.her türlü şanssızlık ihtimaliyle karşılaşmaya hazırdım.
ses.en saplantılı bağımlılığım.kafamda sürekli dönen ses yığınları.sessiz yaşayıp sesi içimde döndürdüğüm.
ışıklar oyun oynamış olmalı gözlerimle.yanılsamalar hep bunlar.ordayım.o ses var.o sesler gerçek geliyor.rüyada ses duymaz insan.ben duydum.gerçeküstü rüya olabilir miydi?
gerçeküstü gerçek.
sonsuza dek sorabilirim.gerçek mi?
baş döndürücü,içimden bir şeyler eksiliyor.çoğalıyorum.oruç çakmaklı'ya ithafen;parçalandıkça çoğalıyoruz.
ses yükseliyor.beyaz ekranda müthiş resimler akmakta.içime sızıyorlar.dışardan kendimi izlerken tekrar içimdeyim.duramıyorsun.sonsuz bir sürükleniş.salt durum bu.ürkütüyor belli noktalarda bu sonsuza uzayan durum.sanki çarpıp uyanacakmışım gibi.uyanmak istenmeyen,devamı beklenen rüya gibi işte.soracağım gerçek mi diye.
sözlerimi yitirdim.seslerle devam etmeli.bir süre-uzunca bir süre-plastik kokulu kayıtlarla rüyayı tekrar tekrar görmeye.

Hiç yorum yok: